HTML

The Overgaming Team

Üdv a blogunkon! Játéktesztekkel, bemutatókkal, gameplay-ekkel, esetleg hírekkel találkozhatsz. Jómagam,Wax és Mad Hacker szerkesztjük a blogot.

Linkblog

Friss topikok

Címkék

Mad Hacker sokkos állapotban

Wax. 2011.09.11. 16:31

Elérkeztünk a várva várt (???) második gameplay videónkhoz. Hacker játszott az amnesia-val én közben fifáztam szóval sokat (érdemben) nem tudtam hozzászólni. Az éneklés része is csak jött hiszen élőben vettük fel az egész kommentárt és meghallottam hogy az szól. És következzen a videó, remélem tetszik.

 

Annyit fűznék hozzá, hogy rengeteg feltöltési gond volt, ezen kívül viták arról, hogy nem-e cenzúrázni kéne a káromkodást, satöbbi, satöbbi. Ezért hát úgy döntöttünk, hogy a kezdőképen kívül egyszerűen csak egybevágjuk és feltöltjük a klipeket. Így a legegyszerűbb. -Mad Hacker

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ovgt.blog.hu/api/trackback/id/tr733218258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.09.18. 22:10:56

sztem egyszerre csak egy dologra figyelj, ha már videózol :) am nem lett rossz, a káromkodás emg belefér egy ilyen gameplaybe...bár lehet néhol kicsit...felesleges volt és túlzott

Krazy. 2011.12.17. 11:54:13

jófféle :D Madhacker megy egy sötét és rémisztő szobába,wax meg "De rooney nem lehet francia csapatba mer ő angol... DE AZ NEM VOLT LES" xDDd sírtam xDD
-Milyen jókat fognak rajtunk röhögni pl. Theo,ernő...
-MEG KRAZY (odabasz :D)
igazad lett xD
de am jófféle kis videó :D
süti beállítások módosítása